ღToGeTHeR♥ღ♥

ღToGeTHeR♥ღ♥

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 461
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 476
بازدید ماه : 1688
بازدید کل : 94463
تعداد مطالب : 379
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1




آمار سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

Check PageRank

آگهی بهترین وبلاگ


راز سقوط مرگبار زن 30 ساله درتهران

راز سقوط مرگبار زن 30 ساله درتهران

من و مریم با هم اختلاف زیادی داشتیم، حتی او چند روز قبل از حادثه به كلانتری رفته و از من شكایت كرده بود. با اطلاع از موضوع بشدت عصبانی شده و با هم مشاجره كردیم، اما او ناگهان به طرف پنجره رفت و خودش را پائین انداخت.
ایران: زندگی مخفیانه مرد جوان كه همزمان با سقوط مرگبار همسرش ناپدید شده بود، با دستگیری‌اش پایان یافت.

ساعت 4 بامداد 16 اردیبهشت مأموران كلانتری 138 جنت‌آباد از سقوط مرگبار زن 30 ساله‌ای به نام مریم باخبر شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه با جسد زن جوان روبه‌رو شدند كه از بالكن طبقه پنجم به حیاط سقوط كرده بود.

ساكنان ساختمان نیز گفتند: لحظاتی پس از حادثه، همسر مریم را همراه مرد ناشناسی دیدند كه سوار بر خودرویی گرانقیمت از خانه خارج شدند.

با اعلام موضوع به حسین روشن - بازپرس كشیك ویژه قتل - تحقیقات جنایی در این‌باره آغاز شد تا اینكه تیم جنایی دریافت مریم و همسرش از ساعت‌ها قبل با یكدیگر مشاجره و اختلاف داشته و همسایه‌ها نیز صدای درگیری آنها را شنیده بودند.خانواده مریم كه با اطلاع از مرگ دخترشان خود را به محل حادثه رسانده بودند، با تسلیم شكایتی، دامادشان را عامل مرگ دخترشان معرفی كردند.

بدین‌ترتیب همزمان با صدور دستور دستگیری فرشاد، جسد زن جوان به پزشكی قانونی منتقل شد. در حالی كه ردیابی‌ها برای دستگیری مرد فراری ادامه داشت، پدر و مادر مریم با مراجعه به پلیس اظهار داشتند دامادشان با آنها تماس گرفته و اظهار داشته چنانچه پرونده مرگ مریم را پیگیری نكنند، دیه مریم را به‌طور كامل خواهد پرداخت.

با این وجود تجسس‌های پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم ادامه یافت تا اینكه سرانجام شامگاه سه‌شنبه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران فرشاد و یكی از دوستانش را در خانه مجردی‌اش - در مركز شهر - دستگیر كردند.

مرد جوان در بازجویی‌ها ضمن انكار قتل همسرش گفت: من و مریم با هم اختلاف زیادی داشتیم، حتی او چند روز قبل از حادثه به كلانتری رفته و از من شكایت كرده بود. با اطلاع از موضوع بشدت عصبانی شده و با هم مشاجره كردیم، اما او ناگهان به طرف پنجره رفت و خودش را پائین انداخت. من كه بشدت ترسیده بودم، با دوستم كه در خانه ما بود فرار كردیم.

بازپرس روشن پس از شنیدن اظهارات متهم، وی را بازداشت كرد. وی از كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز خواست از متهم و دوستش تا زمان كشف حقیقت تحقیق نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سایا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:راز سقوط مرگبار زن 30 ساله درتهران , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد اینجا هرمطلبی که دلتون بخواد پیدا میکنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to saya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com